Na MACu v Mail se nezobrazí odchozí emaily

Vyřešeno80 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

firma na tvorbu webů mě u Vás zřídila stránky mbazeny.cz ve kterých mám email ****@mbazeny.cz. Při odesílání emailu přes nativní aplikaci Mail v MACu se email neuloží (nezobrazí) v položce „odeslané“. Emaily zákazníkům chodí bez problému. Firma na weby si s tím neví rady a odkázali mě na Vaši zákaznickou podporu.

Tam jsem našel návod na nastavení příchozí a odchozí pošty a nastavil (viz. příloha). Hrál jsem si s porty i nastavení SSL i tak se bohužel emaily neukládají. Podobně jsem podle Vašeho návodu nastavil iPhone a tam se odchozí emaily ukládají do „odeslané“.

Můžete mě prosím navést kde je nebo kde dělám chybu?

Děkuji M

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 11. 2022
0

Zdravím. Nemám MAC, neznám jejich aplikaci Mail, ale pravděpodobně nemáte „správně“ nastaven adresář pro odeslanou poštu, aby odkazoval na adresář, který je vytvořen na IMAP serveru WEDOSu, proto odeslaná pošta nejde vidět v jiných aplikacích jako Webmail atd. To se nastavuje například takto: https://help.dreamhost.com/hc/en-us/articles/228223187-Mac-Mail-How-to-synchronize-the-default-IMAP-folders

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem spokojeným klientem WEDOSu už od roku 2011. :)
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 11. 2022
0
MB313456 27.83K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

k Vašemu problému se mi bohužel nepodařilo nic konkrétního dohledat. Chyby občas způsobuje pojmenování složek, např. „odeslane“ nebo „sent,“ ale pokud jedna složka Odeslané funguje a druhá, totožně nazvaná, nikoliv, tak mě bohužel nic nenapadá.

Zkusím Váš dotaz publikovat, možná bude vědět někdo z komunity.

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 16. 11. 2022
0

Tak jsem nastavil dle odkazu a konečně se zobrazují emaily v „odeslané“. Ještě si pokusím pohrát s nastavením, protože email který odešlu z Macu, tak se neobjeví v „odeslané“ na iPhone a email z iPhone se neobjeví na Macu.

Kdyby Vás ještě něco napadlo, tak budu rád.

Každopádně jsem spokojen a děkuju za pomoc.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 16. 11. 2022