Nameservery a Omezení funkčnosti emailové schránky
Dobrý den, u DNS mi to hází tuto hlášku „Doména nevyužívá žádný z našich nameserverů. Jestli chcete využívat naše DNS, je nutné si nastavit alespoň jeden náš nameserver u domény v registru domén.“ a současně na emailovém klientovi profi od Seznamu zase tuto „Administrátor vaší domény omezil funkčnost této stránky. V tento okamžik není možné přijímat ani posílat zprávy, pouze číst již doručené.“
Vůbec netuším jestli to spolu souvisí či nikoli. Už do toho koukám takovou dobu, že fakt netuším co víc nastavit. Budu moc ráda za odpověď.
Děkuji Lucie
6 Answers
Už vyřešeno nastavením MX záznamů přímo na Shoptetu.
Dobrý den,
dle této hlášky nejsme poskytovatelem DNS serverů domény. Bohužel, z dotazu není možné určit o jakou doménu se jedná, abych Vás mohl navést, na kterého poskytovatele DNS serverů se obrátit.
Dobrý den, jedná se o lucymoss.cz
Dobrý den,
u domény lucymoss.cz máte nastaveny DNS servery na myshoptet, tedy DNS záznamy nastavujete tam, ne u nás.
Děkuji za zprávu. A co se týče hlášky u emailového klienta? „Administrátor vaší domény omezil funkčnost této stránky. V tento okamžik není možné přijímat ani posílat zprávy, pouze číst již doručené.“
Myslím, že hodnoty MX mám nastavené správně, nebo se pletu?
Děkuji
Dobrý den,
jak jsem psal v předešlé zprávě – u domény lucymoss.cz máte nastaveny DNS servery na myshoptet, tedy DNS záznamy nastavujete tam, ne u nás. To znamená, že si ty MX záznamy musíte nastavit u nich, ne u nás.