Nameservery a Omezení funkčnosti emailové schránky

Vyřešeno212 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den, u DNS mi to hází tuto hlášku „Doména nevyužívá žádný z našich nameserverů. Jestli chcete využívat naše DNS, je nutné si nastavit alespoň jeden náš nameserver u domény v registru domén.“ a současně na emailovém klientovi profi od Seznamu zase tuto „Administrátor vaší domény omezil funkčnost této stránky. V tento okamžik není možné přijímat ani posílat zprávy, pouze číst již doručené.“

Vůbec netuším jestli to spolu souvisí či nikoli. Už do toho koukám takovou dobu, že fakt netuším co víc nastavit. Budu moc ráda za odpověď.

Děkuji Lucie

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 26. 1. 2024
0

Už vyřešeno nastavením MX záznamů přímo na Shoptetu.

Role: Zákazník
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 26. 1. 2024
0
3.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dle této hlášky nejsme poskytovatelem DNS serverů domény. Bohužel, z dotazu není možné určit o jakou doménu se jedná, abych Vás mohl navést, na kterého poskytovatele DNS serverů se obrátit.

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 26. 1. 2024
0

Dobrý den, jedná se o lucymoss.cz

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 26. 1. 2024
0
43.83K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u domény lucymoss.cz máte nastaveny DNS servery na myshoptet, tedy DNS záznamy nastavujete tam, ne u nás.

Role: Podpora
TJ285257 Edited answer 26. 1. 2024
0

Děkuji za zprávu. A co se týče hlášky u emailového klienta? „Administrátor vaší domény omezil funkčnost této stránky. V tento okamžik není možné přijímat ani posílat zprávy, pouze číst již doručené.“
Myslím, že hodnoty MX mám nastavené správně, nebo se pletu?

Děkuji

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 26. 1. 2024
0
43.83K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jak jsem psal v předešlé zprávě – u domény lucymoss.cz máte nastaveny DNS servery na myshoptet, tedy DNS záznamy nastavujete tam, ne u nás. To znamená, že si ty MX záznamy musíte nastavit u nich, ne u nás.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 26. 1. 2024