Naše emaily chodí do SPAMU

Vyřešeno542 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

chtěl jsem Vás poprosit o radu, neboť se nám od Vánoc stává, že některé naše emaily (odpovědi na příchozí poštu) chodí do spamu. Nikdy se nám to nedělo a teď nás kontaktovali někteří naši zákazníci, že jim email vůbec nedošel a po hlubším přezkoumání jsme zjistili, že email dorazil ale do spamu. Jak prosím postupovat abychom tomu zamezili nebo nějakou případnou chybu odstranili?

Děkuji, s pozdravem

PT

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 1. 2025
0
143.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

DNS záznamy upravte podle tohoto návodu. Shoptet doporučuje aktualizaci DNS záznamů typu A, tam postupujte podle jejich instrukcí.

Existující SPF záznam upravte z aktuálního

v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all

na

v=spf1 mx a include:_spf.myshoptet.com include:_spf.we.wedos.net -all

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 1. 2025
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.