Naše emaily chodí do SPAMU
Dobrý den,
chtěl jsem Vás poprosit o radu, neboť se nám od Vánoc stává, že některé naše emaily (odpovědi na příchozí poštu) chodí do spamu. Nikdy se nám to nedělo a teď nás kontaktovali někteří naši zákazníci, že jim email vůbec nedošel a po hlubším přezkoumání jsme zjistili, že email dorazil ale do spamu. Jak prosím postupovat abychom tomu zamezili nebo nějakou případnou chybu odstranili?
Děkuji, s pozdravem
PT
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 1. 2025
6 Odpověď
DNS záznamy upravte podle tohoto návodu. Shoptet doporučuje aktualizaci DNS záznamů typu A, tam postupujte podle jejich instrukcí.
Existující SPF záznam upravte z aktuálního
v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all
na
v=spf1 mx a include:_spf.myshoptet.com include:_spf.we.wedos.net -all
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 1. 2025