Nastavení DNS serverů pro shoptet + propojení s gmailem

Vyřešeno185 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

řeším problém s nejspíš nekorektně nastavenými DNS záznamy. Vše nastavuji bez hlubší znalosti pomocí návodů.

Správu DNS provádím přímo skrze vedos, nikoliv skrze shoptet.

Mám nastaveno dmarc a dkim pro shoptet a odesílání emailů shoptetu funguje korektně.

Dále jsem propojil příjem a odesílání emailů klientem gmailu podle návodu, což je také funkční.

Následně přestalo fungovat odesílání mailů skrze gmail, což jsem vyřešil 14.7. připsáním obou dkim wedosu, čímž byla funkčnost obnovena.

Aktuálně řeším, že odeslané maily skrze klienta gmailu dorazí pouze na @gmail, ale už ne např. na @seznam, takže předpokládám že v nastavení je stále nějaká chyba. Maily odeslané přímo přes webmail.vedos také nedorazí na @seznam. dkim záznamy vedosu v DNS záznamech aktuálně nemám, ale nejsem si vědom že bych je odstraňoval.

Je možné zkonzultovat, jak správně nastavit DNS záznamy pro tuto kombinaci správy mailu, je-li to vůbec možné?

Budu vděčný za odpověď,

J. V.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 10. 2025
1
10.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

jedná se o doménu agentjaroslav.cz? Pokud u této domény chcete odesílat emaily z našich mailserverů, máte u ní anstavený špatný SPF záznam.

Pro povolení odesílání emailů z našich mailserverů je třeba hodnotu SPF záznamu upravit na toto:

v=spf1 mx a include:_spf.myshoptet.com include:servers.mcsv.net include:_spf.we.wedos.net -all

DNS záznamy je možné upravovat pomocí tohoto návodu. Po úpravě SPF záznamu a aplikování změn by mělo odesílání emailů fungovat do 60 minut.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 10. 2025
0

Děkuji vám mnohokrát, tato úprava záznamu vyřešila problém.

J. V.

Role: Zákazník
VŠ337642 Edited answer 24. 9. 2025