Nastavení e-mailu – server nereaguje
Dobrý den,
nejde mi nastavit e-mail v telefonu android. Hlásí: „Nepodařilo se připojit k e-mailovému serveru a ověřit informace o účtu. Server nereaguje.“ Co s tím?
Díky
7 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
Ano, kontrolováno a zkoušeno několikrát znovu, výsledek stejný. Čím to může být?
Dobrý den,
přes https://webmail.wedos.net/ Vám email funguje ? Zkoušel jste na jiném zařízení / v jiném klientovi ?
Ano, webové rozhraní normálně funguje, stejně tak outlook (nastavení serveru i portů je úplně totožné, které nyní zkouším v telefonu – tam to ale nefunguje a hlásí, že se se serverem nejde spojit).
Máte zapnutou podporu SSL? Tohle bývá většinou u mých klientů problém…
V rámci nastavování schránky mám SSL nastavené. Nepovedlo se mi v telefonu najít, že by se podpora SSL ještě někde zvlášť zapínala. Mohu to někde v nastavení zkontrolovat?
řeším stejný problém, v macu mail funguje, ve webovém rozhraní taky.
stejné nastavení v iphone a porad mi pise ze server nereaguje