Nastavení e-mailu v telefonu (Android)
Dobrý den,
snažím se nastavit e-mail v telefonu – Samsung Galaxy A20e, Android 10 – v aplikaci E-mail (6.1.31.2). Vložil jsem potřebné údaje – svou adresu a heslo + POP3 a SMTP adresy ze stránky svého hostingu – a propracoval se pouze k chybovému hlášení „Účet nelze ověřit. Bylo zadáno chybné uživatelské jméno nebo heslo, nebo tento účet nemá povolen přístup k serverům POP3/IMAP. Zkontrolujte nastavení e-mailového účtu na webu a zopakujte akci.“ Je možné takhle nějak zjistit, co a kde mám zadat, aby to celé fungovalo?
Děkuji,
Jiří Bláha
5 Answers
Dobrý den, pro nastavení emailu zadejte:
V aplikaci email vyberte přidat účet.
Vyberte položku jiný.
Zadejte svou emailovou adresu a klikněte na tlačítko další.
Vyberte Osobní (IMAP) klikněte na tlačítko další.
Vyplňte heslo ke své emailové schránce, klikněte na tlačítko další.
V nastavení serveru příchozí pošty vyplňte název IMAP serveru, který jste zjistili z detailu svého webhostingu, port 993. Klikněte na tlačítko další.
V nastavení serveru odchozí pošty vyplňte název SMTP serveru, který jste zjistili z detailu svého webhostingu, port 465. Klikněte na tlačítko další.
Nakonec můžete nastavit název Vašeho účtu.
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Děkuju za odpověď, to vše jsem zkoušel ještě před dotazem. Jediná změna, které jsem se dočkal při různých dalších kombinacích, je hláška „Účet nelze ověřit, wes1-imap.wedos.net neodpovídá. (…)“ (we1-imap.wedos.net je ta IMAP/POP3 adresa uvedená v detailech hostingu)
Dobrý den,
jaký zadáváte port a jaké máte šifrování? Můžete případně přiložit printscreen?
Děkuju, zkouším Outlook a BlueMail. Outlook hlásí, že je nesprávné heslo, BlueMail totéž (chyba 3010) + „NO, Authentication failed.“ Jménem a heslem jsem si přitom jistý, na serveru wedos.webmail.net pošta normálně funguje.