Nastavení email a kalendáře pro Microsoft 365 Business Standard

Vyřešeno955 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

registroval jsem si u vás doménu, na které jsem následně zprovoznil web i email. U Microsoftu využívám službu Microsoft 365 Business Standard. Email mi v pohodě funguje v prostředí vašeho webu a díky návodu na vašem webu ho dokážu jako IMAP účet dostat i do Outlooku (v počítači i mobilu). Problém je, že když si v Outlooku dávám do kalendáře schůzky, nedokážu tyto schůzky načíst v mobilu. Přisuzoval jsem to tomu, že využívám typ účtu IMAP a ne Exchange nebo Microsoft 365. Tak jsem si v mobilu zkusil nastavit účet jako Microsoft 365, což se mi podařilo, ale všechny složky pošty zůstaly prázdné, to samé kalendář. Tak jsem si v Outlooku v počítači smazal IMAP účet a rovněž zkusil nastavit svůj účet jako Microsoft 365. Ze serveru se mi ale nestáhla žádná pošta a ani, když jsem si zkusil poslat novou, v Outlooku se neobjevila. Zajímavé je, že odesílat poštu jsem normálně mohl, jen mi nechodily odpovědi. Můžete mi, prosím, poradit, co je třeba kde nastavit, abych mohl využívat jak mail, tak kalendář, v počítači i mobilu?

S pozdravem

Petr Procházka

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kalendář na mailserveru nemáme, poskytujeme jen poštovní služby.

Kalendář a ostatně i celou online kancelář můžete mít v rámci naší nové služby WEDOS Cloud Disk

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2020
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.