Nastavení emailu v outluku

Vyřešeno567 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

dnes jsem založil novou emailovou schránku exekuce@nfpdp. cz a nedaří se mi jí nastavit v outluku. Pokaždé mi to zahlásí schybu. Když jsem koukal na jiné schránky, které mám v outluku, tak je u nich vždy jiné číslo za imap a nebo smtp, ale u schránky exekuce@nfpdp.cz se mi toto nedaí nikde najít. Mohli by jste mi prosím poradit kde a jak to najít?

Děkuji. Sedláček.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 1. 4. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

emailovou schránku si připojíte dle do O365 dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/

Pro starší verze outlooku dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-2007-2010-2016/

Případně outlook pro android – https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-pro-android/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 1. 4. 2021
1

Dobrý den,

zkuste postupovat dle tohoto návodu.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 4. 3. 2021