Nastavení emailů

Vyřešeno1.44K zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

mám potíže s přijímáním emailů. Odesílání funguje bez problému, ale když na emailovou adresu v rámci webhostingu odkudkoliv cokoliv pošlu, email nepřijde a nedorazí ani žádná chybová informace odesílateli. Podle KB jsou špatně nastaveny MX záznamy, ale z nápovědy není patrné, jak je nastavit. Zkusil jsem přidat jeden záznam s adresou uvedenou v detailech webhostingu s prioritou 10 (jaká má ideálně být?), ale situace je stále stejná.

Předem děkuji za radu.
Netík

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ246155 Vybral nejlepší odpověď 29. 9. 2019
0
5.87K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zdravim,

Problém je způsobený tím že máte chybně nastavené MX záznamy,  pro to aby byli platné pro samotnou doménu tak je potřeba je mít zadané s prázdným názvem. Co se týká priority tak ta určuje jaký mailserver má přednost(nižší číslo je přednější). Ideální je použít prioritu v takovém pořadí jaké radí provozovatel daného webhostingu(na samotných číslech nezáleží, jde pouze o to aby bylo dodržené pořadí v jakém mají mailservery prioritu vůči ostatním)

Role: Podpora
JŠ246155 Vybral nejlepší odpověď 29. 9. 2019
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.