nastavení funkčnosti e-mailové schránky

Vyřešeno29 zhlédnutíWEDOS Cloud
0

Dobrý den, o víkendu jsem zjistila, že mi nefungují nově zřízené e-mailové adresy landova@omega3test.cz, nakupovanicko@omega3test.cz a amalteia@omega3test.cz. Ze shoptetu mi poslali tyto informace – prosím o jejich nastavení. MOC děkuji 🙂

Aby e-mailové schránky, které jsou vytvořeny v naší administraci, fungovaly správně, je potřeba u vašeho registrátora domény Wedos nastavit následující záznamy:

MX záznam s hodnotami:
mx1.myshoptet.com s prioritou 10
mx2.myshoptet.com s prioritou 20

Dále pak tedy nechte nastavit SPF (TXT) záznam s hodnotou:
v=spf1 include:_spf.myshoptet.com include:servers.mcsv.net -all

A ještě do třetice je zde DKIM a pro něj hodnoty k nastavení naleznete zde -> https://podpora.shoptet.cz/hc/cs/articles/360003160491-Nastaven%C3%AD-DKIM-z%C3%A1znamu

Kdybyste si s nastavením nevěděla rady, zákaznická podpora Wedos by vám měla s přidáním záznamů pomoci.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022
0
LB285258 20.27K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

DNS záznamy nastavíte pomocí tohoto návodu -> https://help.wedos.cz/navody/webhosting/prace-s-dns-zaznamy-1-zakladni-zaznamy/.

Propsání DNS záznamů trvá do cca 60 minut.

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 1. 2022