nastavení outlook 2016

Vyřešeno1.99K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, nedaří se mi zprovoznit outlook 2016. Má být zakliknuto u příchozí pošty – Požadovat přihlášení pomocí zabezpečovacího ověřovacího hesla (SPA) nebo ne? Má být toto (Požadovat přihlášení pomocí…) být zakliknuto i u odchozích emailů? Má být zakliknuto -Sever odchozích emailů  (SMPT) požaduje ověření – použít stejné jako u příchozí pošty nebo Přihlašovat se pomocí Uživatelského jména a hesla? Heslo, které se vyplní do Outlooku se nastaví v přihlášení do Wedosu ve složce webhosting – nastavení xxx(doména) emailové schránky? Je to tak? Díky za zprávu. Zkoušel jsem to hledat v nápovědě, ale nikde jsem nastavení výše zmíněného nenašel, tak nevím jestli jsem špatně koukal, ale v každém případě by tato informace byla v nápovědě přínosná, takže se za detailní informace k nastavení přimlouvám. Děkuji. Dvořák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

emailový účet nastavte přesně dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/

Pokud nastavíte správné porty a vše zaškrtnete dle návodu, tak bude email fungovat. Příchozí a odchozí server si nastavte vlastní, zjistíte jej v tabulce adres.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2020