Nastavení pošty Gmail

Vyřešeno460 zhlédnutíDNSgmail
0

Dobrý den,

mám u Vás webhosting pro doménu pasportik.cz a chtěla bych ji využít v Gmailu pro emailovou komunikaci. Nastavila jsem MX záznamy dle návodu Googlu, ovšem ověření při aktivaci stále selhává ačkoliv zde v administračním prostředí Wedos mám vše nastavené správně. Víte kde by mohla být chyba? Nemusím mít u Vás zaplacené emailové služby, aby šly emaily používat v Gmailu, že?

Děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 5. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pro využívání emailů u jiného poskytovatele je třeba pouze nastavit správné DNS záznamy, popřípadě DNS servery. Žádnou příplatkovou službu tedy není nutné objednávat.

U nastavení domény vidím více problémů.

  • DNS servery máte nastaveny u domény nesprávně. V případě využití našich DNS je třeba mít nastaveny pouze naše. DNS servery poupravte ve Vaší zákaznické administraci zde. Zvolte Výchozí NSSET Wedos a klikněte na odeslat. Propsání této změny obvykle trvá 6-48 hodin.
  • Dále máte špatně nastaveny DNS záznamy. U Vámi nastavených DNS záznamů je třeba nechat název prázdný. DNS záznamy můžete editovat zde. V tomto případě bude nutné současné DNS záznamy smazat a nastavit nové, které kromě prázdného názvu budou stejné, jako současné. Poté nezapomeňte kliknout na aplikovat změny. Propsání těchto změn trvá cca 60 minut.

Po vykonání těchto změn a vyčkání na jejich propsání Vám budou emaily od Googlu fungovat.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 5. 2023