Nastavení SMTP pro Wedos poštovní server nefunguje v novém MS Outlooku
Dobrý den,
klient, kterému poskytuji IT služby si stěžuje, že v nové verzi MS Outlook nefunguje odesílání / přeposílání emailů.
Na stejném počítači jsem zkoušel podle vašeho návodu (https://help.wedos.cz/navody/e-maily/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/) nastavit starý MS Outlook nebo i Thunderbird a v těchto aplikacích odesílání / přeposílání emailů funguje úplně normálně.
Stejné nastavení v novém Outlooku, bohužel, nefunguje.
Můžete mi, prosím, poradit?
Neřešili jste stejný problém pro jiného zákazníka?
Děkuji.
Tomáš P
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2025
1 Odpověď
Dobrý den,
obdobný problém jsme ještě nezaregistrovali. Toto spíše vypadá na špatnou konfiguraci / nastavení v konkrétním emailovém klientovi
Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2025