Nastavení SMTP pro Wedos poštovní server nefunguje v novém MS Outlooku

Vyřešeno226 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

klient, kterému poskytuji IT služby si stěžuje, že v nové verzi MS Outlook nefunguje odesílání / přeposílání emailů.

Na stejném počítači jsem zkoušel podle vašeho návodu (https://help.wedos.cz/navody/e-maily/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/) nastavit starý MS Outlook nebo i Thunderbird a v těchto aplikacích odesílání / přeposílání emailů funguje úplně normálně.

Stejné nastavení v novém Outlooku, bohužel, nefunguje.

Můžete mi, prosím, poradit?
Neřešili jste stejný problém pro jiného zákazníka?

Děkuji.
Tomáš P

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2025
0
8.24K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

obdobný problém jsme ještě nezaregistrovali. Toto spíše vypadá na špatnou konfiguraci / nastavení v konkrétním emailovém klientovi

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2025
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.