Navýšení na 10gb

Vyřešeno205 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

nedávno jsme řešili,že nepřichází emaily. To se vyřešilo smazáním části emailů. V návaznosti na toto jsem se pokusil navýšit prostor e-mailové schránky v příplatkových službách. Provedl jsem jej správně? Můžeme navýšit takto přes dotaz?

Děkuji A

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 11. 2023
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle administrace máte úspěšně navýšeno na celkovou kapacitu 10 GB i zaplaceno.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 11. 2023
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Můžete poslat hlavičku e-mailu? Požádám o prověření, proč se zaslal, přestože kapacita schránky je od 18. 10. navýšená.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 10. 2023
0

Upozornění: spravaasluzby.cz – došlo k překročení kvóty

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 10. 2023
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Píšete předmět, k ověření potřebuji hlavičku, tedy zdrojový kód e-mailu, kde jsou uvedena časová razítka.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 10. 2023