Nechodí e-maily, + nastavení outlook 2013

Vyřešeno209 zhlédnutíWebhostingemail gmail outlook 2013
0

Dobrý den!

Prosím, z nějakého neznámého důvodu se mi nedoručují e-maily do gmailových schránek. Zkoušela jsem na centrum a tam zpráva došla, ale ani na jednu z mých gmailových adres nedorazila. Prohledala jsem i složky hromadné, spam a prostě vše – nikde ani památky. Jak je to možné? A hlavně, jak to opravit?

A druhý dotaz – jak nastavím Outlook 2013, abych z něj mohla vyřizovat veškerou wedosáckou poštu? Mám vše přesměrované na gmail, ale tam to právě z nějakého důvodu nefunguje. 🙁 Pošta mi přijde, ale když odpovím, tak mám smůlu – nikam nedorazí.

Díky a pěkný den!

JSK*

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2022
0
MB313456 28.51K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2022
0

Ufff… Tak outlook mám snad nastavený. Teď ještě zjistit, proč mi ty e-maily neodchází. 🙁

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 27. 9. 2022
0
TP325954 1.39K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud si přejete odesílat emaily skrze naše mail servery. bude potřeba doplnit MX záznamy dle návodu zde.

Doporučuji také nastavit náš SPF záznam dle nastavení SPF záznamu.

Role: Podpora
TP325954 Odpověděl na otázku 27. 9. 2022
0

Dobrý den,

máme úplně stejný problém. Emaily odeslané na gmail se nám vrací jako nedoručené s chybou „Messages missing a valid messageId header are not accepted“. MX záznamy jsem kontroloval a jsou OK. Emaily na adresy mimo gmail se odesílají správně.

Děkuji.

Role: Zákazník
VK105720 publikoval nový komentář 14. 10. 2022

Dobrý den,
e-maily odesíláte také přes outlook? Když e-mail odešlete přes https://webmail.wedos.net/ tak se také vrátí chyba? Pokud se chybová zpráva vrací pouze když odešlete přes outlook, bude problém v nějakém nastavení klienta.

Odesílali jsme je pres Windows Mail. Po přechodu na Mozila Thunderbird je vše ok.

Mně to nefunguje ani přímo přes wedos mail. :o( Prostě do gmailu nechodí.

SMTP server wes1 přidává do hlaviček nekorektní Message ID, které Gmail přestal akceptovat. Prosíme Wedos o nápravu.