nechodí emaily

Vyřešeno245 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od pátku mi nechodí emaily, nevím co s tím, jsem absolutní laik a nevím co s tím prosím o pomoc.

Chtěla jsem poslat Prt scr, ale nešel mi vložit obrázek.

Děkuji Vitulová

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
MV270050 32.69K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

údaje do webmailu jsou stejné, jako máte nastavené u schránky ve Vašem pošt. klientovi (pokud je nastavený správně).

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0
MV270050 32.69K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou schránku jde ?

Přes https://webmail.wedos.net/ emaily také nevidíte ?

Nespadly emaily do spamu ? Nezobrazila se odesílatelům nějaký chybová hláška ?

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

do spamu nepadá, pořád se točí kolečko, jako přijímání zprávy.

Odesílatelům se žádná hláška nezobrazuje.

Jedná se o email dispecink@cpstav.cz

Bohužel jsem nová a předchozí uživatel mi nepředal heslo k webmail.wedos.net tak se nedokáži podívat.

Děkuji Vitulová

Role: Zákazník
Edited answer

Kategorie