Nechodí mi e-maily

Vyřešeno150 zhlédnutíWebhostinge-mail outlook
0

Dobrý den, nastavil jsem si u své schránky a***@l****.cz IMAP a SMTP na webové verzi Outlooku, ale nechodí mi emaily, občas se tedy stane, že přijde po hodině. Odesílání emailů funguje. Zkoušel jsem i měnit porty a stále nic. Nevíte co s tím? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
9.92K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

IMAP i SMTP jsou v pořádku, pokud vám pošta funguje přes webmail, je chyba v klientovi, v nastavení nebo v samotné aplikaci, zařízení, síti apod.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0
9.92K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou doménu se prosím jedná? Nastavil jsem příspěvek jako soukromý.

Role: Podpora
Změnil status na publikováno
0

Dobrý den,
jedná se o lajkr.cz.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
23.02K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
správnou funkčnost pošt. klienta Vám neověříme,
zkontrolujte si ale prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Vyzkoušel jsem všechno a stále to nefunguje.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

U druhého emailu včera všechno fungovalo a dnes už nefunguje. Opět nechodí žádný email, odesílání funguje.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
přes https://webmail.wedos.net/ emaily také nevidíte ?

Tam vidím všechno, tam je to v pořádku

V tom případě je problém v daném pošt. klientovi, budto v nastavení nebo v samotné aplikaci, zařízení, síti apod.
Případně můžete pro otestování zkusit použít jiný.

0

Můžete mi zkontrolovat ty servery? Pro příjem pošty se nepřipojím ani na Gmailu, takže je jasně chyba na vaši straně. Přijde mi divné aby IMAP i POP3 byly úplně stejné tedy: wes1-imap.wedos.net

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Kategorie