nechodící upozornění na expiraci

Vyřešeno47 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, nikdy mi zatím nepřišlo upozornění před expirací. Nastaven správný email, upozornění s upomínkováním a reklamní obsah chodí.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 4. 1. 2022
0
LB285258 20.27K - WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

Nastavte si upomínkování dle libosti -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace-a-prodluzovani-sluzeb/.

MV270050 publikoval nový komentář 4. 1. 2022

Ano, vím, to už mám nastaveno v podstatě od začátku, kdy je doména u vás registrována. Upozornění na email mi ale nechodí. Můžete ověřit nějak v systému?

Mimochodem upozornění na odpověď či úpravu mi přišlo až dnes, ačkoli je u ní datum 17.11.

Dobrý den,
o jakou službu konkrétně jde ?

Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.