Nedaří se mi nastavit odesílání e-mailu klientovi z přednastaveného formuláře na webu

Vyřešeno217 zhlédnutíWebSitenepříchozí maily WP forms WP mail SMTP
0

Dobrý den,

chci se zeptat ohledně problému při mailingu zákazníkovi z přihlašovacího formuláře.

Klient chce, aby když zákazník vyplní formulář, kde se přihlašuje na seminář, aby se mu poslal email s potvrzením o jeho účasti.

Zároveň se pošle potvrzení samotnému klientovi, že se mu přihlásil nový zákazník na seminář. (toto bez problému funguje)

Ovšem první zmíněná podmínka bohužel i po řádném nastavení SMTP a formuláři nic zákazníkovi nepošle. Máme za to, že doména, z které je email posílán, nemá povolení posílat email i do ostatních doménových emailů. Proto potvrzení o novém zákazníkovi se pošle (posílá se do stejné domény), ale klientovi samotná účast ne (zde jsou samozřejmě emaily individuální)

Otázka tedy zní, jestli máte možnost vidět případný problém v DNS záznamech, že přístup blokuje samotné odesílání emailu zákazníkovi na jejich emailové adresy.

jedná se o doménu kontextyhumanity.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2023
0
96.13K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste SPF záznam rozšířit na:

v=spf1 a mx include:spf.protection.outlook.com include:spf.smartemailing.cz include:_spf.we.wedos.net -all

a vyčkat hodinu. Pokud to nepomůže, pošlete testovací přihlášku a v odpovědi na tento post tyto diagnostické údaje:

– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění případné chybové hlášky

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2023