Nedaří se ověření emailu na doméně
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o pomoc ohledně připojení k e-mailové schránce admin@pohybamysl.cz přes protokol IMAP.
Můj postup byl následující:
– Připojení jsem zkoušel přes poštovního klienta Mozilla Thunderbird.
– IMAP server imap.forpsi.com, port 993, zabezpečení SSL/TLS – server odpovídá.
– SMTP server smtp.forpsi.com, port 465, SSL/TLS – server odpovídá.
– Ověření spojení přes Test-NetConnection v PowerShellu proběhlo úspěšně.
– Heslo jsem změnil v administraci a zadával ručně – přihlášení přes webmail funguje bez problémů.
– Ve webmailu mám zaškrtnuté všechny potřebné volby (Přihlášení, Odesílání, Doručování).
– Thunderbird ale při pokusu o přihlášení vrací chybu „Nelze se přihlásit k serveru – pravděpodobně chybné nastavení, uživatelské jméno nebo heslo“.
Zkoušel jsem připojení i z jiné sítě, ale problém přetrvává.
Prosím o kontrolu, zda není schránka z nějakého důvodu blokovaná nebo není aktivní další ochrana na straně serveru (např. detekce častých přihlášení apod.).
Děkuji Vám za prověření a radu.
S pozdravem
P. G.
2 Odpověď
Dobrý den,
servery které zde uvádíte ale nejsou našich mailserverů. Adresy našich mailserverů jsou tyto:
SMTP(S): wes1-smtp.wedos.net
IMAP(S): wes1-imap.wedos.net
POP3(S): wes1-imap.wedos.net
Porty a zabezpečení jsou tyto:
IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS
POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS
SMTP:
587 TLS
465 SSL
25 STARTTLS
Dobrý večer, moc děkuji za odpověď, moc to pomohlo a už je to v pořádku.
Přeji hezké dny
P. G.