Nedoručená odpověď

Vyřešeno293 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, zákaznická podpora mi přijde nepřehledná. Posílal jsem dotaz a netuším, kam mi přišla odpověď. Postrádám online chat zákaznické podpory. Potřebuji vědět, kde si mohu vygenerovat fakturu, na které budou vidět všechny platby za účetní období. Máme nastavený zálohový účet a ke konci daňového období by jsme měli mít možnost získat jednu ucelenou fakturu. Dále by jsem potřeboval vědět, zda máme správně nastavený zálohový účet, když nám chodí upomínky o nezaplacených službách. Měl jsem za to, že budou služby hrazeny automaticky ze zálohového účtu. Odpověď mi prosím pošlete na můj kontaktní email.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 9. 2022
0
44.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontaktovat nás můžete jak přes kontaktní formulář, tak také chat. Veškeré kontakty najdete na stránce https://www.wedos.cz/kontakty

Doporučujeme poslat dotaz autorizovaným způsobem.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 9. 2022