Nedoručený email

Vyřešeno129 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

mám otázku ohledně problému s nedoručením emailových zpráv. Na vašem hostingu mám registrovanou domén klub.andelavpohybu.cz, kterou mám napojenou na Simpleshop. Jedná se o on-line klub, kde prodávám členství a tím tedy přístup do členské sekce. Často se mi stává, že ač mám vše (alespoň myslím) správně propojené, po zaplacení objednávky zákazníkem i po připsání platby, nedojdou zákazníkovy přihlašovací údaje na email, které by měly automaticky dorazit – email by měl odejít z emailové adresy ****@andelavpohybu.cz.

Když se podívám do email logu, odchozí email v něm zaznamenaný je. Ale příjemci nedorazí. Můžete mi prosím poradit, kde by mohl být problém a jak ho případně opravit? Děkuji.

AK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 1. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

začněte přidáním SPF záznamu k doméně podle tohoto návodu. Pokud používáte i jiné zprostředkovatele mailových služeb, zjistěte si jejich SPF záznamy a podle uvedeného návodu je nakombinujte do jednoho. To by mělo výrazně zlepšit doručitelnost pošty.

Pokud posíláte přes SMTP, mělo by toto opatření stačit. V systému ale vidím i pár odeslaných PHP mailů – v tomto případě se ujistěte, že máte nastavený tzv. return-path (v kódu nebo nastavení mailingového pluginu), který obsahuje adresu odesílatele na doméně @andelavpohybu.cz.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 1. 2025