nefunguje e-mail, po objednání webhostingu Nolimit extra

Vyřešeno263 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,
Dneska jsem si od Vás objednal webhosting.
Chtěl bych se zeptat ohledně e-mailu. vytvořil jsem si e-mail info@gmparts.cz v seznam.
Vše fungovalo dobře do dneška. Dnes jsem si objednal webhosting NoLimit Extra a e-mail v seznamu mi najednou přestal fungovat a píše mi to:

  • Administrátor vaší domény omezil funkčnost této stránky. V tento okamžik není možné přijímat ani posílat zprávy, pouze číst již doručené

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 7. 2023
0
110.82K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud v objednávce webhostingu necháte zaškrtnutou volbu „nastavit záznamy na DNS serverech WEDOS (nemění DNS servery u domény),“ systém nastaví áznamy A, AAAA i MX.

Opravu proveďte těmito kroky:

  1. Pomocí tohoto odkazu vstupte do rozhraní pro úpravy DNS záznamů domény.
  2. Smažte záznamy s daty
    1 wes1-mx1.wedos.net
    1 wes1-mx2.wedos.net
    10 wes1-mx-backup.wedos.net
  3. Aplikujte změny a vyčkejte cca 30 minut na propsání.

Správné záznamy Seznamu už v DNS máte, ale mají oproti našim nižší prioritu, proto pošta nechodí.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 7. 2023