Nefunguje platební brána

Vyřešeno652 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, nedaří se mi uhradit objednávku. Platební brána se ani nedostane ke kroku, kdy mi v mobilní aplikaci vyskočí dotaz k potvrzení platby, rovnou se napíše, že se platba nezdařila. Evidujete nějaký výpadek, nebo je chyba na mé straně? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 2. 2024
0
110.86K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle jejich statusu GoPay výpadek nemá. Zkuste vyčistit cache prohlížeče, nebo použít jiný prohlížeč.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 2. 2024
0

Dobrý den, restartoval jsem počítač a stále stejná chyba, GoPay napíše: „Platba byla zamítnuta v autorizačním centru. Zvolte prosím jinou platební metodu.“ Jiný prohlížeč si stahovat nehodlám, za 8 let, co jsem u vás nikdy v Safari problém nebyl. To samé mi to dělá na telefonu, tedy v počítači chyba není. Zkusil jsem platbu přes Apple Pay a nefunguje ani ta. Pokud zaplatím převodem, jde někam poslat potvrzení o platbě? Doména vyprší zítra a nerad bych, aby se kvůli nefunkční bráně cokoliv stalo.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 2. 2024
0
110.86K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pokud jde o doménu CZ, ta funguje až 30 dní po expiraci, takže i kdyby se platba zpozdila, neměl by to být velký problém. Co se platby převodem týče, v evidenci by ji měla mít Vaše banka, náš systém zasílá potvrzení (DD a fakturu) po úspěšném spárování platby.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 2. 2024
0

Dobře, děkuji!

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 2. 2024