Nefunguje přeposílání e-mailů
Dobrý den. Přestaly se mi přeposílat přijaté zprávy na jiný e-mail. Zkoušela jsem návody ale nemohu to nikde najít.
Děkuji za pomoc.
M
Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 5. 2022
1 Odpověď
Dobrý den,
poměrně běžným důvodem, proč se maily přestanou přeposílat bez jakékoli zjevné příčiny (například úprava nastavení schránek), je chybějící SPF záznam domény. Poštovní servery příjemce přestanou e-maily přijímat, protože jsou pro ně podezřelé. Zkuste tedy nejprve nastavit SPF záznam domény podle tohoto návodu a po 1 hodině otestovat přeposílání znovu.
Pokud problém přetrvá, kontaktujte podporu přes formulář. Uveďte:
- název schránky
- adresu e-mailu, ze které byla odeslána testovací zpráva (musí být jiná než adresa, kam je mail přeposílán)
- datum a čas odeslání testovacího e-mailu.
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 5. 2022