Nefunguje přeposílání e-mailů

456 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den. Přestaly se mi přeposílat přijaté zprávy na jiný e-mail. Zkoušela jsem návody ale nemohu to nikde najít.

Děkuji za pomoc.

M

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 5. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

poměrně běžným důvodem, proč se maily přestanou přeposílat bez jakékoli zjevné příčiny (například úprava nastavení schránek), je chybějící SPF záznam domény. Poštovní servery příjemce přestanou e-maily přijímat, protože jsou pro ně podezřelé. Zkuste tedy nejprve nastavit SPF záznam domény podle tohoto návodu a po 1 hodině otestovat přeposílání znovu.

Pokud problém přetrvá, kontaktujte podporu přes formulář. Uveďte:

  • název schránky
  • adresu e-mailu, ze které byla odeslána testovací zpráva (musí být jiná než adresa, kam je mail přeposílán)
  • datum a čas odeslání testovacího e-mailu.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 5. 2022