Nefunguje presmerovani emailu

879 zhlédnutíDNSemail přesmerování emailu Redirect
0

I pres nastaveni v breznu a funkcnost v breznu a dubnu dnes 26.6. email nefunguje.

Jsem s vasi sluzbou velmi nespokojen (caste chyby s presmerovanim bez jakekoliv zmeny z me strany), je mozne spravu domeny prevest jinam?

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 6. 2022
0
95.97K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přeposíláte e-maily na Gmail, ale u domény nemáte SPF záznam. Je tedy možné, že server zprávu přepošle, ale Gmail ji zahodí do spamu, nebo odmítne přijmout úplně. Zkuste tedy na doméně nastavit SPF záznam.

Doménu můžete samozřejmě přeregistrovat k jinému registrátorovi. Postup Vám sdělí registrátor, kterého si vyberete, od nás si necháte zaslat autorizační heslo:

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace.
  2. V horním menu vyberte Domény a ze seznamu konkrétní doménu.
  3. V levém menu vyberte Autorizační heslo.
  4. Klikněte na tlačítko Zaslat autorizační heslo.
  5. Zkontrolujte e-mail majitele domény, včetně složky SPAM.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 6. 2022