Nefungující web, server neodpovídá

Vyřešeno1.81K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

již několik dní má problém s načtením webové stránky (zdravazmena.cz). Stánka se nenačte a nefunguje ani na jiných zařízení a připojení. Mohla bych se zeptat, v čem, může problém? 🙂

Děkuji

Pěkný den

Gorčíková M.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
1
JG2 512 - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Situace by měla být nyní v pořádku. Tam došlo k DDoS útoku a byl skutečně zablokovaný celý rozsah IP adres jednoho autonomního systému odkud přicházelo větší množství problematických požadavků.
Za komplikace s omlouváme. Děkujeme všem za spolupráci při řešení.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0
RM130195 40.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přetrvává stále tento problém? V mém prohlížeči se stránka zobrazí v pořádku. Máte případně možnost zkusit ještě jiný prohlížeč?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

děkuji za odpověď, na jiném prohlížeči (Chrom) mi to také nefunguje, ale až nyní jsem zjistila, že mimo mou domovskou wifi vše jede jak má. Problém bude tedy na straně wifi.

Děkuji za Váš čas

G.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

U mne v práci to také nefunguje. AS25424

Ping OK. Ale při pokusu o připojení na HTTP/HTTPS dostávám connection timeout (Firefox, Chrome, links). Zajímavé je, že třeba http://89.221.213.32 se mi načte, ale http://89.221.213.33 (kde web výše hostuje) ne. Pokud se mi jeden server ve stejném IP rozsahu načte a druhý ne, spíše to vypadá na chybu na serveru/firewallu, nemyslíte? 🙂 Podle Wiresharku posílám SYN pakety, ale nedostávám zpět žádné SYN ACK…

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
Změnil status na publikováno
0
JG2 512 - WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Ano, tam může dojít k blokaci některých IP adres. To může nastat zejména v případě, že jdou tam větší počty nějakých problematických přístupů. Například velmi časté pokusy o nepovedená přihlášení apod. V takovém případě naše ochrany začnou vybranou IP dočasně blokovat.

Pokud se nacházíte za nějakou sdílenou IP adresou, tak je riziko, že některý z uživatelů směrem k nám mohl být blokován, protože prováděl některé aktivity, které se našim ochranám „nelíbí“.

Pošlete nám, prosím, vaši veřejnou IPv4  adresu, kterou zjistíte například zde:

http://whatismyip.host/

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Blokuje váš systém například celý AS? Protože evidentně je něco špatně, neboť na server 89.221.213.33 (port 80 a 443) se nedostanu ani z IP adres, které stoprocentně na ten server ani nepřistupovaly (jedná se o nesdílené veřejné IP adresy našich serverů například), takže z toho mi vychází, že buď blokujete celý blok IP nebo rovnou celého ISP? Podotýkám, že třeba na webserver 89.221.213.32 nebo 89.221.213.34 se dostanu, na 89.221.213.33 ne.

Ještě doplním, že v jiném vlákně řeší někdo jiný problém s tím samým serverem (stejná IP) – https://help.wedos.cz/otazka/me-webove-stranky-prestaly-fungovat/9694/ (to už není náhoda, nemyslíte?:-)

0

Moc všem děkuji, za vyřešení problému! 🙂

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno