nefunkční doména

Vyřešeno683 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den, potřeboval bych pomoci se spárování domény dtpcom.cz s webhostingem.
Doménu jsem měl nějaký čas přesměrovanou na jiný webhosting, ale potřeboval bych to vrátit zpět. Editoval jsem DNS záznamy, ale doména pořád hází chybu.

Můžu vás poprosit o radu?

Moc děkuji

Marek Petráň

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 3. 2022
0

Díky za rady. Doménu mám již funkční. Problém byl v tom certifikátu. Nakonec jsem musel https převést na http a pak udělat proces s certifikátem znova.
Ještě jednou děkuji za nápovědu.

Marek P.

Role: Zákazník
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 3. 2022
1

Nasměrování na webhosting by tedy mělo být správné. Když si web otevřu, automaticky jsem přesměrován na neexistující https verzi webu. Zobrazí se tedy informace o nezabezpečeném připojení a pokud akceptujete rizika, zobrazí se chyba

Not Found
 The requested URL / was not found on this server.

. Máte na mysli tuto chybu?

Od tohoto měsíce je možné aktivovat https i v rámci webhostingu, takže bych Vám doporučil aktivovat https, to by mělo problém vyřešit.

1) Nejprve se přihlaste do administrace Wedosu

2) Nahoře v menu klikněte na „hostingové služby“ > „webhosting

3) vyberte ze seznamu webhosting s názvem dtpcom.cz

4) v levém menu klikněte na „příplatkové služby“

5) klikněte na ikonu + u služby „podpora https“

6) službu aktivujte

7) dále postupujte dle tohoto návodu

Bude nějakou chvíli trvat, než se certifikát pro https vygeneruje, Wedos zpravidla uvádí 90 minut. Pak by měl web běžet.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 19. 1. 2022
0

Díky, vyzkouším….

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 19. 1. 2022
0

Děkuji za Vaši nápovědu. Toto nastavení mám myslím správně. Číslo služby je OK.

DNS záznamy mám také správně – minimálně jsem o tom přesvědčen 🙂
Mohla by ta chyba být ještě někde jinde?

Díky za názor.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 19. 1. 2022
0

Dobrý den,

pokud máte doménu i webhosting u Wedosu, jednoduše postupujte dle tohoto návodu.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 18. 1. 2022