Nefunkční doména a alias

Vyřešeno723 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

už píši potřetí, ale bohužel jsem neobdržela pomoc.

Za prvé mi stále nefunguje doména fineart-obrazy.cz.

Za druhé se mi nedaří stáhnout ani zkopírovat data z této domény do aliasu zuzanafajmonova.com. V tomto aliasu bych potřebovala mít nainstalovaný WordPress a mít zde jiný obsah. Váš postup na webu však nefunguje. Ani Vaše rada data stáhnout a potom vložit na alias.

Předem děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
1

Dobrý den,

četl jsem Vaše předchozí příspěvky a zkusím doporučit řešení:

  1. Přidejte k webhostingu novou doménu jako alias. Nechápu Vaši poznámku z tohoto příspěvku, že máte „na webhostingu fineart-obrazy.cz vedenou stejnojmennou doménu a alias“. V základu musíte mít jednu doménu (ve Vašem případě fineart-obrazy.cz), ke které bude přidělen jeden webhosting (fineart-obrazy.cz). Následně musíte přidat k webhostingu novou doménu (zuzanafajmonova.com) jako alias, aby se webhosting začal chovat jako multihosting (abyste mohla provozovat na jednom webhostingu více webů). Přidání aliasu provedete následovně: 1) přihlásíte se na této adrese a kliknete na název Vašeho webhostingu (fineart-obrazy.cz). 2) Na další stránce najdete nápis „Aliasy“ , vedle kterého najdete „[spravovat aliasy]“. 3) Na toto tlačítko kliknete. 4) Na další stránce je možnost přidat nový alias. Do políčka napíšete zuzanafajmonova.com. 5) Pokud není zaškrtnuto, tak zaškrtněte „provést změny na našich DNS serverech u domény aliasu“ a klikněte na „přidat alias“.
  2. Aby web správně fungoval, je třeba udělat pořádek v adresářích na FTP. Přihlaste se do FTP (můžete využít Total Commander, Filezillu, webový prohlížeč, případně něco jiného). Přihlašovací údaje najdete v e-mailu o zřízení webhostingu nebo na stránce s webhostingem, kde jste hledala aliasy. Obsah webu fineart-obrazy.cz musí být v adresáři www\domains\fineart-obrazy.cz a obsah webu zuzanafajmonova.com musí být v www\domains\zuzanafajmonova.com. Pokud tedy nemáte v adresáři domains vytvořené dva adresáře fineart-obrazy.cz a zuzanafajmonova.com, vytvořte je a nahrajte do nich správný obsah.
  3. Pokud potřebujete mít na webu fineart-obrazy.cz jiný obsah než na webu zuzanafajmonova.com, nedává moc smysl stahovat původní web a nahrávat ho do druhého. Teoreticky by to možné bylo, ale musela byste při tom upravovat soubory WordPressu. Předpokládám, že to dělat nechcete. Jak už uvedl kolega výše, nejjednodušší možností je využít automatický instalátor – návod tady. Asi Vás bude zajímat cíl instalace, do tohoto pole napište www/domains/fineart-obrazy.cz nebo www/domains/zuzanafajmonova.com – nevím, na kterém z nich chcete WordPress instalovat od začátku. Pokud se cítíte jako zkušenější uživatel, můžete provést instalaci manálně.
Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
1

Dobrý den , na webu fineart-obrazy.cz máte chybu Chyba 503 Service Temporarily Unavailable: tento problém je popsán zde.

Na doménu zuzanafajmonova.com si můžete nainstalovat WordPress přes uživatelskou administraci návod najdete zde, nebo instalaci můžete provést z vlastního balíčku, návot je zas zde.

Role: Zákazník+ Web: https://www.wp24.cz/ Vizitka: Jsem freelancer „webmaster“, který tvoří a spravuje weby. Od roku 2008 se věnuji WordPressu.
TJ285257 Změnil status na publikováno 2. 2. 2021
1

Chybu 503 zkuste vyřešit následovně:

  1. Přihlaste se na FTP, jděte do adresáře www\domains\fineart-obrazy.cz. Rozklikněte adresář wp-content a přejmenujte adresář plugins na cokoliv jiného. Tuto složku si uložte do Vašeho počítače. V dalším kroku musíte být v adresáři www\domains\fineart-obrazy.cz\wp-content a zde vytvořte nový adresář s názvem plugins. Pokud používáte nějaký plugin na cache/mezipaměť, otevřete složku ve Vašem počítači a složku s názvem tohoto pluginu nahrajte do nově vytvořeného adresáře plugins na FTP.
  2. Co se právě stalo: Tím, že jste přejmenovala adresář plugins, se deaktivovaly veškeré pluginy na Vašem webu, což by mělo snížit zátěž na serveru a webové stránky by měly znovu začít fungovat. Tím, že jste vytvořila adresář plugins a nahrála do ní cache plugin, je k dispozici plugin na mezipaměť.
  3. Přihlaste se do administrace Vašeho webu, jděte do pluginů a pokud máte v seznamu nahraný plugin na cache/mezipaměť, aktivujte ho. Pokud jste žádný plugin nenahrávala, klikněte nahoře na tlačítko přidat nový a vyhledejte nějaký plugin na cache. Posílám čtyři celkem známé – WP Rocket, W3 Total Cache, WP Super Cache, Autoptimize. Nějaký z nich nainstalujte, ale pozor! Je třeba používat jen jeden, pokud byste jich měla víc, mohlo by to začít dělat nepořádek. Plugin na cache/mezipaměť nastavte dle potřeby.
  4. Vraťte se zpět na FTP, otevřete adresář www\domains\fineart-obrazy.cz\wp-content\plugins a nahrajte do něj obsah složky, kterou jste si stáhla předtím.
  5. Vraťte se do WordPressu, jděte na pluginy a aktivujte deaktivované pluginy.
  6. Proveďte všechny aktualizace.

Pokud by řešení nefungovalo, bude třeba nějakým jiným způsobem omezit počet PHP požadavků, případně si připlatit za jiný typ webhostingu s vyššími parametry.

Až nainstalujete WordPress na druhou doménu na stejném webhostingu, nezapomeňte i na druhém webu udělat krok číslo 3 (žádný jiný nemusíte).

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 3. 2. 2021