Nefunkční e-mail

Vyřešeno145 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

nastavil jsem v administraci nový email (***@drevozkouta.cz) do schránky však žádné maily nechodí a i když nějaký odešlu tak nedorazí.

Je potřeba něco dalšího nastavit?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 9. 2022
0
MB313456 19.86K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, nastavte tyto DNS záznamy typu MX:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Číslo před adresou je priorita (někteří poskytovatelé tento údaj zadávají zvlášť).

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 9. 2022
0
JP328023 770 - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména nemá nastavené NS WEDOSu. Emaily do schránky na hostingu chodit nebudou, protože nemáte nastavené mailservery hostingu.

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 19. 8. 2022
0

Dobrý den, děkuji za info.

Má to nějaké řešení jak mail zprovoznit i s NS SHOPTETU?

Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 8. 2022
0

Koukám že ty jsou nastavené, ale nefunguje to stejně. Potřebuji aby to fungovalo i s SHOPTETEM 🙁

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 19. 8. 2022

Tyto záznamy musíte nastavit u Shoptetu, ne u nás. Pokud používáte DNS servery (NSSET) Shoptetu, načítají se všechny DNS záznamy od nich.