Nefunkční e-mailová schránka
Dobrý den,
používám aplikaci Thunderbird a e-mail mi dnes začal házet chybovou hlášku „Přihlášení k serveru imap-138055.m55.wedos.net s uživatelským jménem … selhalo.“ a v mobilní verzi „Poštovní server imap-138055.m55mwedos.net nereaguje“ Přístup ke schránce mám, ale nedá se přijmout ani odeslat nová pošta. Nevíte co s tím?
Díky
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 7. 2019
2 Answers
Dobrý den,
je to způsobeno tím, že webhosting je pozastavený z důvodu nezaplacení prodloužení.
Výzvu k platbě naleznete na fakturačním emailu. Případně kontaktujte Vašeho správce webhostingu.
Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 7. 2019


Zkoušel jste odeslání i přes https://webmail.wedos.net/ ?
Případně založte novou otázku https://help.wedos.cz/otazky/zeptat-se/ a popište podrobněji situaci (jaká doména, screenshot chyby, … )
Děkuji
Dobrý den. Z emailové schrány mě nejde odesílat zprávy. Zobrazuje se chyba „příjemce nelze přidat“. Čím to je? Děkuji.