nefunkční email

Vyřešeno290 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

máme u Vás registrovanou doménu www.klonarna.cz. Nefungují nám e-maily a to odchozí ani příchozí na Roundcubu. Na Zákaznické podpoře Shoptetu mi poradili, oslovit Vás s následujícími pokyny ohledně nastavení MX záznamů:

  1. MX1.myshoptet.com – Priorita 10
  2. MX2.myshoptet.com – Priorita 20

Můžeme prosím tedy problém vyřešit touto cestou?

Děkuji a přeji hezký den

SM

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 3. 2023
0
111.03K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

DNS záznamy přidáte na tomto odkazu (vyberte doménu, pak budete v rozhraní pro úpravu záznamů).

Přidejte nový záznam s těmito parametry:

  • Název: (nechte prázdné)
  • TTL: (nechte původní)
  • Typ: MX
  • Data: 10 MX1.myshoptet.com

To samé zadejte pro 20 MX2.myshoptet.com.

Změny se projeví do 1 hodiny.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 3. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.