Nefunkční email

Vyřešeno608 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, od 17.1. nám nelze doručovat emaily. Vše končí následující chybou:

Od: Microsoft Outlook <MicrosoftExchange329e71ec88ae4615bbc36ab6ce41109e@partnerscz.onmicrosoft.com>
Odesláno: pátek 2. února 2024 9:31
Komu: ***@pdevelop.cz <***@pdevelop.cz>
Předmět: Nedoručitelná: Dnesni den

Doručení těmto příjemcům nebo skupinám se nepodařilo:

***@pdevelop.cz (***@pdevelop.cz)
Vaši zprávu nešlo doručit. Služba DNS (Domain Name System) ohlásila, že doména příjemce neexistuje.

Kontaktujte příjemce jiným způsobem (například telefonicky) a požádejte ho, aby informoval svého správce e-mailu, že jejich doména asi není správně zaregistrovaná u jejich doménového registrátora. Předejte mu níže uvedené podrobnosti o chybě. Je pravděpodobné, že správce e-mailu u příjemce je jedinou osobou, která může tento problém vyřešit.

Další informace a tipy pro řešení tohoto problému najdete v tomto článku: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=389361.

Diagnostické informace pro správce:

Server pro generování: DU0PR01MB8903.eurprd01.prod.exchangelabs.com

***@pdevelop.cz
Remote server returned ‚550 5.4.310 DNS domain pdevelop.cz does not exist [Message=InfoDomainNonexistent] [LastAttemptedServerName=pdevelop.cz] [VI1EUR04FT041.eop-eur04.prod.protection.outlook.com 2024-02-02T08:31:11.378Z 08DC237FF1A94EDE]‘

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 2. 2024
0
111.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 2. 2024
0
111.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména pdevelop.cz expirovala a registr ji odstavil od DNS. Fakturu jsem nechal znovu zaslat panu Petrovi K. vedenému jako odběratel. Najdete ji také v zákaznické administraci, například prostřednictvím přehledu objednávek.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 2. 2. 2024
0

Dobrý den, Petr K již u nás nepracuje a kontaktní osobou jsem já s adresou pavel.suchy@partners.cz. Nevím kde je ještě Petr K. uveden, ale můžete to prosím změnit?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 2. 2. 2024
0
111.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Obávám se, že je vedený i jako majitel domény. Projděte tedy své služby a aktualizujte:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 2. 2. 2024
0

na stránce vidím stále tu starou expirovanou výzvu k platbě. je možné uhradit splátku obratem? potřebujeme tu službu co nejdříve nastartovat.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 2. 2. 2024
0
111.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vaše služby zálohový účet nepoužívají, a ohledně změny údajů musíte psát přes formulář, ne na fórum.

Výzvu k platbě můžete najít i v administraci, například v seznamu dokladů.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Edited answer 2. 2. 2024