nefunkční email

Vyřešeno1.09K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

i po týdnu „řešení“ se stále nemohu dostat do emailu ****@jixi.cz. Je to nehlavnější zdroj našich příjmů, na kterém vázne vše, obchody, komunikace…. obživa celé kanceláře….

prosím o okamžité řešení, spojte se s námi na tel 7********0

Vaše odkazy mi jsou k ničemu, IT znalci nejsme…

Děkuji

Igor Kasala

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

(odpovídám na skrytý příspěvěk, z důvodu některých osobních údajů)

v aliasu je uveden Váš email, který má uložen Váš prohlížeč, tato položka při změně hesla nesmí být vyplňěna a naopak.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vidíte nějaké chybové hlášky? Do https://wmail.wedos.net se přihlásíte?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 14. 10. 2019
0

právěže nepřihlásím… 🙁

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 14. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

V tom případě si zkontrolujte nastavení schránek, případně si změňte heslo.

Administraci schránek lze provádět dle tohoto návodu. https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 14. 10. 2019