Nefunkční email nebo špatné nastavení čehosi

Vyřešeno276 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, nedávno jsem si u Vás prodloužil svou doménu, na které jsem užíval pouze emailový účet . Po zaplacení na další rok ovšem na email přestaly chodit emaily. Prosím o radu k vyřešení problému. Děkuji předem a přeji hezký den. S pozdravem : PJ

*****@petrjan.org

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 11. 2022
0

Dobrý den,

dle tohoto webu nemáte u domény nastaveny MX záznamy, které jsou potřebné pro e-maily. Pokud máte e-maily u Wedosu, přidejte MX záznamy z tohoto návodu. Pokud nevíte, jak přidat MX záznam, podívejte se na té samé stránce trochu výš na tuto část.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 11. 2022