nefunkční email/přesměrování

Vyřešeno439 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

prosím potřebovala bych zkontrolovat, zda máme správně natavené servery pro příchozí/odchozí poštu… nefunguje mi přesměrování (obchod@freshsoftware) a při přihlášení do webmailu, tam vidím pouze historické maily z r.2016.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
JŠ255861 35.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

máte špatně nastavené MX záznamy. Záznamy odeberte a přidejte znovu. Do názvu již nepište „mail“, nechte jej prázdný. Priority nastavte takto:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Vybral nejlepší odpověď