Nefunkční error log a access log

Vyřešeno191 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

snažím se zpřístupnit logy, ale v administračním rozhraní mi to jak u access logu, tak u error logu hlásí chybu. Když kliknu na získat log, tak tam probliknou nějaké stavy, ale vždy skončí stavem chyba a hláškou „Nepodařilo se ověřit stav errorlogu ze dne 30.06.2023. Zkuste to později“

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 7. 2023
0
49.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u WMS může generování logů z administrace zlobit. Problém evidujeme a byl předán k prověření vývojářům.

Dostupné logy pro webhosting proces.capitoldevelopment.cz byste měl nyní najít na FTP webhostingu proces.capitoldevelopment.cz ve složce /logs.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 7. 2023
0
7.71K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

logy by měly být plně funkční do 30 minut od aktivace služby. Pokud error log neukazuje žádnou chybu, tak ze strany serveru není evidován žádný problém. U jakého webhostingu evidujete tento problém?

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TP325954 Odpověděl na otázku 30. 6. 2023
0

Jedná se o webhosting proces.capitoldevelopment.cz Adresář logs je stále prázdný

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 30. 6. 2023