Nefunkční filtr na přesun příchozího emailu do podsložky v emailové schránce info@doctus.cz.

Vyřešeno167 zhlédnutíWEDOS OnLine / EWM
0

Nefunkční filtr na přesun příchozího emailu do podsložky v emailové schránce info@doctus.cz. Do konce roku fungovalo normálně.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 1. 2024
0
96.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Váš problém se mi bohužel nepodařilo replikovat, na testovacím účtu WebMail filtr přesunul zprávu správně. Zkuste založit filtr znovu, třeba s drobnou obměnou (například místo @poptavej.cz zadejte jenom poptavej.cz) a otestujte.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 1. 2024
0
96.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete poslat snímek obrazovky s nastavením filtru? Pokusím se Váš problém replikovat a případně nahlásit k opravě.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 3. 1. 2024
0

Děkuji a zasílám

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 3. 1. 2024
0

Dobrý den, děkuji, po smazání a znovuvložení vše funguje.

Role: Zákazník
JS324546 Změnil status na publikováno 4. 1. 2024