Nefunkční logování na webhostingu

Vyřešeno583 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

na webhostingu jsme dočasně aktivovali službu errorlogs a accesslogs, ale ani po hodině se na ftp ve složce log nic nezobrazuje, je třeba ještě zapnout něco dalšího?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
1
RM130195 41.83K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ano, logy musejí zpřístupňovat technici ručně. Na VPS je to jiné, tam si můžete vše nastavit podle sebe. Pokud logy z některé hodiny nejsou,  byla již příplatková služba ukončena nebo nedošlo k žádné události.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
0
RM130195 41.83K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

logy vám musejí na FTP zpřístupnit technici, požadavek jim předám. Prosím o strpení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Odpověděl na otázku 18. 10. 2019
0
RM130195 41.83K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Logy máte zpřístupněné.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Odpověděl na otázku 18. 10. 2019
0

Ok, díky za odpověď, nakonec vyřešíme přechodem na VPS. Takže logy musí pokaždé zpřístupnit technici? Viděl jsem tam dnes opět jen logy do cca 3:00. Případně by tam byly v reálném čase u trvale zapnuté služby?

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 18. 10. 2019