nefunkční maily

Vyřešeno102 zhlédnutíWebhostingDNS MX pridat dns zaznan změna dns
0

Dobrý den, už třetí den nám nechodí maily. Webhosting u wedosu a prvním rokem webmail u microsoftu. Chtěl jsem si stáhnout staré maily a asi nevědomky změnil DNS, MX a AAAA. Maily nechodí ani na webmail ani microsoft. Pomůžete prosím ?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
9.70K - WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,

pokud máte na mysli vaši doménu jkplus.cz, máte zde nastaveny MX záznamy pro poštu jkplus-cz.mail.protection.outlook.com. Poštu tedy odesíláte a přijímáte přes MS.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den, moc díky. A když teď koukám do web. nastavení outlooku : zaškrtnuta synchr. přes POP3
POP
Server name: outlook.office365.com
Port: 995
Encryption method: TLS
Server name: outlook.office365.com
IMAP
Port: 993
Encryption method: TLS
SMTP
Server name: smtp.office365.com
Port: 587
Encryption method: STARTTLS

V pořádku ?

Dobrý den,
mělo by to být v pořádku, nebo se podívejte na oficiální podporu Office 365 https://support.microsoft.com/cs-cz/office/nastaven-zazen-pro-office-365-7fb4b75b-b939-4241-bc84-6bd9b90a7a64

Dd, děkuji. Nebude tedy problém jinde ? Blacklist , AXFR apod. ?

Dobrý den, obraťte se tedy na podporu Microsoft Office 365.

Kategorie