Nefunkční maily – ani v prostředí Wedos webmailu

Vyřešeno173 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

Mám potíže s nastavením e-mailových schránek, patřících k naší doméně „adamapartners.cz“. Pro jistotu jsem si zkontroloval vše podle dostupných návodů, dokonce si na pomoc přivolal i IT odborníka a došli jsme k závěru, že i když se přihlásíme do Wedos webmailu, tak e-mailové schránky zkratka nefungují – nepřichází do nich žádná pošta. Pokud však mail přidám do Outlooku přes IMAP, maily odchází, ale když si chci zobrazit odeslané maily v prostředí webmailu, složka je prázdná, tudíž se nacházejí pouze v Outlooku. Prosím o pomoc, jelikož to vypadá spíše na chybu ze strany Wedosu, než na špatné nastavení.

Mockrát díky.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 4. 2022
0

Dobrý den,

MX záznamy již byly nastaveny dle vašeho návodu.

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 19. 1. 2022

Jak si můžete ověřit zde https://toolbox.googleapps.com/apps/dig/#MX/adamapartners.cz u domény se MX záznamy nepropisují – tedy buďto se změna u FORPSI ještě nepropsala nebo je máte nastavené špatně.

Můžete zaslat screen z jejich administrace, jak máte nastaveno?

Bylo by možné, že byste to nastavili vy? Já si s tím tedy absolutně nevím rady, pokud že to stále nefunguje. Vše jsem totiž pečlivě udělal podle vašeho návodu na wedos stránkách. Pokud by to šlo a potřebovali jste nějaké povolení k tomu, abyste změnu provedli, tak vám ho uděluji. Mockrát děkuji.

Toto musíte nastavit ze strany FORPSI , ne u nás. Případně o to poprosit jejich podporu. Doména využívá jejich servery.

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.