Nefunkční nahrávání obrázků do „Moje knihovna“ na WebSite

Vyřešeno721 zhlédnutíWebSitemizející obrázky obrázky upload
0

Dobrý den,

chci nahrát do sekce „Moje knihovna“ https://wedos.website/asset/images obrázky. Nahrál jsem tam už 2 png bez problémů, ale když jsem tam chtěl nahrát 3MB jpg obrázek se zobrazil jako nahraný, ale když jsem z knihovny vyjel a zase se vrátil, obrázek tam není a kapacita knihovny se snížila o 3 MB.

Druhý pokus dopadl úplně stejně. Třetí pokus nahrát zmenšený jpg 0,4 MB dopadl opět stejně, nejdříve vypadalo, že se nahrál, ale potom po návratu tam už není.

Děkuji za pomoc.

M

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 4. 2022
1
46.54K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o problému víme, vývojáři jej mají nahlášený k opravě. Způsobují to obrázky s koncovkou .JPG

Je potřeba dočasně používat jen obrázky s koncovkou .jpg

Skutečně jde o rozdíl .JPG / .jpg

Neplatně obsazený prostor jsem uvolnil. U obrázků jsem změnil příponu a nahrál je znovu. Mělo stačit obrázky jen znovu uložit, a uvést do názvu souboru koncovku .jpg. Brzy to snad bude opravené. Obrázky .png fungují v pořádku.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 4. 2022
0

Mockrát Vám děkuji!

P.S: Otázku jsem omylem označil jako soukromou, pokud je to žádoucí rád to změním.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 29. 4. 2022