Nefunkční pošta

Vyřešeno261 zhlédnutíMailhosting
0

DD, od minulého týdne nefunguje příjem pošty do Outlooku pro email l*****@lazne-bochor.cz, nastavení serverů odpovídá údajům v administraci domény. Kde je prosím problém?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 5. 2024
0

Přestože bylo nastavení v Outlooku správné, neustále vyskakovala hláška o jméně a heslu. Když jsem přepsal údaje ještě i v tomto okně (několikrát už jsem to zkoušel), tak teď se příjem pošty normálně rozběhl. Děkuji.

Role: Zákazník
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 5. 2024
0
104.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u služby jako takové nevidím nic, co by mělo příjmu e-mailů bránit. Dostanete se k těm zprávám přes WebMail? Pozorujete nějaké chybové hlášky ohledně spojení?

Pokud WebMail funguje a Outlook nic nehlásí, zkuste:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 27. 5. 2024
0

Outlook píše „Nepodařilo se nám přihlásit se k tomuto serveru: Příchozí POP. Zkontrolujte prosím zadanou adresu a heslo a zkuste to znovu.“

Server mám wes1-imap.wedos.net.

Na WebMail se normálně přihlásím. Měnit porty jsem zkoušel.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 27. 5. 2024
0
104.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Adresu serveru máte správně, v systému nevidím, že by s ním aktuálně byl nějaký problém.

Zkuste provést traceroute wes1-imap.wedos.net podle tohoto návodu a ověřit, jestli někde dochází k blokování, a případně kde.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 27. 5. 2024