Nefunkční pošta
DD, od minulého týdne nefunguje příjem pošty do Outlooku pro email l*****@lazne-bochor.cz, nastavení serverů odpovídá údajům v administraci domény. Kde je prosím problém?
4 Answers
Přestože bylo nastavení v Outlooku správné, neustále vyskakovala hláška o jméně a heslu. Když jsem přepsal údaje ještě i v tomto okně (několikrát už jsem to zkoušel), tak teď se příjem pošty normálně rozběhl. Děkuji.
Dobrý den,
u služby jako takové nevidím nic, co by mělo příjmu e-mailů bránit. Dostanete se k těm zprávám přes WebMail? Pozorujete nějaké chybové hlášky ohledně spojení?
Pokud WebMail funguje a Outlook nic nehlásí, zkuste:
- Zjistit, jestli poštu ze serveru nestahuje nějaký jiný klient (který ji může zároveň mazat). Tento problém snadno vyřešíte změnou hesla schránky.
- Nastavit jiné kombinace portů/zabezpečení u IMAP/POP.
- Zkontrolovat nastavení bezpečnostních prvků zařízení (firewall, antivirový software, …)
Outlook píše „Nepodařilo se nám přihlásit se k tomuto serveru: Příchozí POP. Zkontrolujte prosím zadanou adresu a heslo a zkuste to znovu.“
Server mám wes1-imap.wedos.net.
Na WebMail se normálně přihlásím. Měnit porty jsem zkoušel.
Adresu serveru máte správně, v systému nevidím, že by s ním aktuálně byl nějaký problém.
Zkuste provést traceroute wes1-imap.wedos.net podle tohoto návodu a ověřit, jestli někde dochází k blokování, a případně kde.