Nefunkční pošta na outlook i na iphone app mail

Vyřešeno168 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

obracím se s otázkou a prosbou o pomoc, cca od dnešní 11 hodiny nefunguje pošta na Outlooku a ani na iPhonu v aplikaci mail. všechny firemní emaily

chybové hlášení outlooku :

Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet KÁVA CZ. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet KÁVA CZ. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet GASTRO. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet GASTRO. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet BISTRO SPORT. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet BISTRO SPORT. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet David Rusnok. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet David Rusnok. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet FAKTURACE. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet FAKTURACE. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet INFO. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet INFO. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 3. 2024
0
96.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Používáte staré adresy poštovních serverů, nastavte nové podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 3. 2024
0
96.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u služeb ani v systému nevidím nic, co by mělo přihlášení ke schránkám bránit. Můžete se ke schránkám přihlásit přes WebMail? Zkontrolujte také, zda přístup neblokuje antivirový software nebo firewall.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 21. 3. 2024
0

vyřešeno děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 21. 3. 2024