Nefunkční pošta na outlook i na iphone app mail
Dobrý den,
obracím se s otázkou a prosbou o pomoc, cca od dnešní 11 hodiny nefunguje pošta na Outlooku a ani na iPhonu v aplikaci mail. všechny firemní emaily
chybové hlášení outlooku :
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet KÁVA CZ. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet KÁVA CZ. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet GASTRO. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet GASTRO. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet BISTRO SPORT. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet BISTRO SPORT. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet David Rusnok. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet David Rusnok. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet FAKTURACE. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet FAKTURACE. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
Úkol Synchronizují se odebírané složky pro účet INFO. ohlásil chybu (0x800CCC0E): Aplikace Outlook nemůže synchronizovat odebírané složky pro účet INFO. Chyba: K serveru se nelze připojit. Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele internetových služeb.
3 Answers
Používáte staré adresy poštovních serverů, nastavte nové podle tohoto návodu.
Dobrý den,
u služeb ani v systému nevidím nic, co by mělo přihlášení ke schránkám bránit. Můžete se ke schránkám přihlásit přes WebMail? Zkontrolujte také, zda přístup neblokuje antivirový software nebo firewall.