Nefunkční přesměrování

1.89K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám problém s přesměrováním schránky karolina@kamisu.eu, v přesměrováním mám uvedené dvě adresy oddělené středníkem a pošta přijde pouze na první, znalostní bázi jsem prošel, bohužel takto konkretizovaný problém jsem nenalez.

výsledný stav by měl být, že pošta doručená na karolina@kamisu.eu bude zároveň doručena na monika@kamisu.eu a radim@kamisu.eu

Děkuji za vyřešení problému, s pozdravem Radim Kamiš

Role: Zákazník
MJ226297 Odpověděl na otázku 19. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nyní vidím přesměrování na jednu gmail schránku a na radim@, Vám tedy nyní funguje pouze na gmail? Zkuste celé smazat a zadat znovu. Pokud se email nepřepošle, dorazí Vám alespoň nějaký email nazpět?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 odznačil odpověď jako nejlepší 24. 2. 2020
0

Ano, to bylo v rámcií testů, kdy jsem si záměrně zadal jak gmail, tak radim@, na gmail pošta dojde na radim@ nikoliv 🙁

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 6. 2. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

neukládá se pošta do SPAM koše nebo nějakého filtru?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RK169004 publikoval nový komentář 24. 2. 2020
0

Ne, samozřejmě to jsem kontroloval. Děkuji.

Role: Zákazník
RK169004 publikoval nový komentář 24. 2. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jenom si ještě upřesním, kontrolujete emaily na https://webmail.wedos.net/ ?
Pokud si zkusíte nastavit přesměrování z jiné adresy na radim@ tam to dorazí v pořádku?
Pokud z karolina@ email přímo odešlete (napíšete nový) na radim@ tak také nedorazí?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 24. 2. 2020
0

Dobrý den,

potřebuji aby výsledkem bylo to, že když někdo neco pošle na karolina@kamisu.eu, aby to došlo do schránek monika@kamisu.eu a radim@kamisu.eu……momentálně je tam ještě adresa rkamisg@gmail.com protože tam přesměrování chodí v pořádku, tak abych se alespoň nějak k těm mailům dostal….

Kontroluji emaily jak na webu, tak na IMAP klientovi…..

Pokud si zkusíte nastavit přesměrování z jiné adresy na radim@ tam to dorazí v pořádku?

– pokud si nastavím přesměrování ze schránky monika@ na radim@ a pošlu mail z rkamisg@gmail.com tak mi pošta také nepřijde

Pokud z karolina@ email přímo odešlete (napíšete nový) na radim@ tak také nedorazí?

– ano toto je funkční

Mám takový poscit, jak když schránka radim@ nepřijímá přeposlané maily.

Děkuji

Role: Zákazník
RK169004 publikoval nový komentář 3. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

přeposílání máte nastavené v pořádku. Zkuste prosím prověřit zda nemáte nastavené nějaké pravidlo přímo na schránce a případně si zkuste pravidlo na přeposílání nastavit – https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-pravidla-a-filtry

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RK169004 publikoval nový komentář 10. 3. 2020