Nefunkční přesměrování
Dobrý den,
mám problém s přesměrováním schránky karolina@kamisu.eu, v přesměrováním mám uvedené dvě adresy oddělené středníkem a pošta přijde pouze na první, znalostní bázi jsem prošel, bohužel takto konkretizovaný problém jsem nenalez.
výsledný stav by měl být, že pošta doručená na karolina@kamisu.eu bude zároveň doručena na monika@kamisu.eu a radim@kamisu.eu
Děkuji za vyřešení problému, s pozdravem Radim Kamiš
7 Answers
Dobrý den,
nyní vidím přesměrování na jednu gmail schránku a na radim@, Vám tedy nyní funguje pouze na gmail? Zkuste celé smazat a zadat znovu. Pokud se email nepřepošle, dorazí Vám alespoň nějaký email nazpět?

Dobrý den,
jenom si ještě upřesním, kontrolujete emaily na https://webmail.wedos.net/ ?
Pokud si zkusíte nastavit přesměrování z jiné adresy na radim@ tam to dorazí v pořádku?
Pokud z karolina@ email přímo odešlete (napíšete nový) na radim@ tak také nedorazí?
Dobrý den,
potřebuji aby výsledkem bylo to, že když někdo neco pošle na karolina@kamisu.eu, aby to došlo do schránek monika@kamisu.eu a radim@kamisu.eu……momentálně je tam ještě adresa rkamisg@gmail.com protože tam přesměrování chodí v pořádku, tak abych se alespoň nějak k těm mailům dostal….
Kontroluji emaily jak na webu, tak na IMAP klientovi…..
Pokud si zkusíte nastavit přesměrování z jiné adresy na radim@ tam to dorazí v pořádku?
– pokud si nastavím přesměrování ze schránky monika@ na radim@ a pošlu mail z rkamisg@gmail.com tak mi pošta také nepřijde
Pokud z karolina@ email přímo odešlete (napíšete nový) na radim@ tak také nedorazí?
– ano toto je funkční
Mám takový poscit, jak když schránka radim@ nepřijímá přeposlané maily.
Děkuji

Dobrý den, máte pro mě nějaké pozitivní informace? Již bych potřeboval problém dořešit! Děkuji
Dobrý den,
přeposílání máte nastavené v pořádku. Zkuste prosím prověřit zda nemáte nastavené nějaké pravidlo přímo na schránce a případně si zkuste pravidlo na přeposílání nastavit – https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-pravidla-a-filtry

Dobrý den, žádné pravidlo nastavené nemám. Pořád mě odkazujete na nějaké návody atd. Sám jste řekl, máte správně nastaveno, ale je nefunkční, prosím předejte tento dotaz vašim specialistům, tato cesta nikam nevede, bez ohledu, že se odpovědi vždy musím doptat, nemyslím si ža řešení technického problémy by mělo probíhat takto přehazováním brambory, máte přístup do celého systému, mé nastavení si můžete zkontrolovat a nemusíte se mě takto neefektivně doptávat.
Děkuji za efektivní proaktivní řešení.
Děkuji Kamiš!

Dobrý den,
opět nám oplynul nějaký čas, nedostalo se mi odpovědi, tak se z dovolením opět připomínám. Kamiš
Mohu poprosit o dořešení uvedeného problému?
Děkuji Kamiš