Nefunkčnost odesílání emailu z aplikace

Vyřešeno769 zhlédnutíWebhostingsmtp TLS
1

Dobrý den,

již velmi dlouhou dobu používám odesílání mailů přes SMTP wedosu s portem 587 za použití tls. Vše fungovalo až do dneška, kdy při odesílání mailu dostávám v logu chybu „Unable to connect via TLS“. Jak je možné, že bez jakéhokoliv zásahu přestane z ničeho nic fungovat dle dokumentace funkční připojení a odesílání emailu přes SMTP?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2021

Dobrý den,

mám stejný problém na hostingu huranaryby.cz

Dobrý den,
předal jsem huranaryby.cz na seznam přednostních migrací.

0
TJ285257 32.16K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na vině pak nejspíše bude aktualizace kořenového certifikátu Lets Encrypt, který většina webů používá a při komunikaci pak není nový kořenový certifikát rozpoznán a není tak důvěryhodný.

Váš web pak běžím na starším hardware, kde tento problém aktuálně stále řešíme a nejspíše pomůže až automatická migrace na nový server, na které pracujeme, ale momentálně nedokáži říci, kdy přesně budou služby zmigrovány. Případně tedy dočasně u webů musíte nějakým způsobem ověření vypnout, záleží na implementaci. Možné to je např. pomocí

stream_context_set_option($context, 'ssl', 'verify_peer', false);

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2021
0
MB313456 19.86K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jde o chybu způsobenou změnami v certifikátu Let’s Encrypt, které se nám bohužel nepodařilo včas podchytit.

Pozorujete chybu připojení na webu, nebo v poštovním klientu?

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 1. 10. 2021
0

Dobrý den,

problém je s připojením a odesíláním emailu na webu. Do kdy by to bylo možné opravit (vygenerovat nový certifikát)?

Role: Zákazník
TJ285257 Edited comment 5. 10. 2021

Certifikát Let’s Encrypt není pod naší správou. Chyby na webu odstraňujeme prioritní automatickou migrací na nové servery. Na kterém hostingu chybu pozorujete?

svet-filatelie.cz a solutac.cz

Oba weby běží na starším hostingu. Požádám o jejich prioritní migraci.
Problém při odesílání přes PHP lze dočasně omezit přidáním tohoto skriptu: stream_context_set_option($context, ‚ssl‘, ‚verify_peer‘, false);

Dobrý den,
mohla bych také poprosil o prioritní migraci pro vetallia.cz? Problém se objevuje při rezervaci klientů přes objednávkový systém (nechodí jim potvrzovací maily o rezervaci návštěvy), což výrazně negativně ovlivňuje chod naší veterinární ordinace – někteří klienti na termín nedorazili, protože si mysleli, že rezervace neproběhla a já jsem teď nucena každému individuálně psát a rezervaci potvrzovat. Děkuji

Dobrý den,

napište nám prosím přes kontaktní formulář (autorizovaným způsobem) https://hosting.wedos.com/cs/cform.html

Děkujeme.

0

Dobrý den,

pravděpodobně mám stejný problém. Používám e-mail na wedosu – psaní a příjem normálních zpráv funguje bez potíží. Pokud se ale má použít e-mail přes aplikaci (rezervační systém), píše mi to následující:

Heads up! The last email your site attempted to send was unsuccessful.

Email Source: Booked
Mailer: Ostatní SMTP
SMTP Error: Could not connect to SMTP host.

Jedná se o hosting www.vetallia.cz. Zpětně zjišťováno se hlášení o problému poprvé objevilo už 30.9. odpoledne, bohužel jsem na to přišla až 2.10.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 3. 10. 2021