Nejde pošta
Dobrý den!
Před chvílí jsem položil otázku k nefunkční poště pro doménu mtl.cz. Poslat mi odpověď na e-mailovou adresu, o které píši, že mi nefunguje, není nejšťastnější. Nicméně na mobil mi zpráva došla, takže problém bude u mně. Ale nastavení mám přímo na vaše servery, jak píšete v některé z odpovědí ve znalostní bázi. Možná by pomohlo ještě přesné nastavení portů, které mi prosím sdělte.
Ale měl bych ještě jednu otázku k tomuto novému „helpu“. Mohu v tomto prostředí najít otázky, které jsem položil a odpovědi na ně, nebo další komunikace probíhá již pouze přes e-mail? Děkuji za odpovědi.
S pozdravem Milan Halaš
2 Answers
Dobrý den,
používané kombinace portů a zabezpečení jsou tyto:
IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS
POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS
SMTP:
465 SSL/TLS
25 STARTTLS
Své otázky dohledáte na svém profilu. https://help.wedos.cz/otazky/profil/119624_mi_ha/
Dobrý den,
děkuji za odpovědi. Byl jsem tady poprvé, ale už jsem se zorientoval.
-MH-