Nejde pošta

Vyřešeno823 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den!

Před chvílí jsem položil otázku k nefunkční poště pro doménu mtl.cz. Poslat mi odpověď na e-mailovou adresu, o které píši, že mi nefunguje, není nejšťastnější. Nicméně na mobil mi zpráva došla, takže problém bude u mně. Ale nastavení mám přímo na vaše servery, jak píšete v některé z odpovědí ve znalostní bázi. Možná by pomohlo ještě přesné nastavení portů, které mi prosím sdělte.

Ale měl bych ještě jednu otázku k tomuto novému „helpu“. Mohu v tomto prostředí najít otázky, které jsem položil a odpovědi na ně, nebo další komunikace probíhá již pouze přes e-mail? Děkuji za odpovědi.

S pozdravem Milan Halaš

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2019
0
RM130195 43.20K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

používané kombinace portů a zabezpečení jsou tyto:

IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS

POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS

SMTP:
465 SSL/TLS
25 STARTTLS

Své otázky dohledáte na svém profilu. https://help.wedos.cz/otazky/profil/119624_mi_ha/

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 18. 7. 2019
0

Dobrý den,

děkuji za odpovědi. Byl jsem tady poprvé, ale už jsem se zorientoval.

-MH-

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 18. 7. 2019