Nekončená migrace mailů

Vyřešeno160 zhlédnutíAutomatická migrace
0

Dobrý den, zakoupila jsem mailhosting u wedos.cz a udělala migraci od původního poskytovatele. BOhužel jsem u wedos.cz neměla dostatek prostoru, takže migrace sice proběhla, ale ne kompletní. Chybějící prostor jsem dokoupila, jak mám nyní postupovat? U tlačítka Chyba byla možnost opětovaně spustit migraci, což jsem udělala. Nicméně vyplnila jsem i údaje synchronizace stávajících schránek. Dnes mám poslední den na migraci od původního dodavatele. Který postup mám použít?  Děkuji za brzkou odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Podle kolegů migrace doběhla včera ve 13:34.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Váš problém předávám kolegům na migrační oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 3. 2. 2025