Některé mé emaily se u adresátů ukládají do spamu nebo vůbec nedojdou.
Dobrý den,některé mé maily se u adresátů ukládají do spamu anebo vůbec nedojdou.Je možnost nastavit abych dostal potvrzení o přijetí případně o přečtení?Také se nemohu přihlásit nikam do podpory svým mailem a heslem které používám pro otevření mailu.
Děkuji Zdeněk Příban
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 2. 2022
1 Odpověď
Dobrý den,
V tuto chvíli je potřeba nastavit si tzv. SPF záznam, který validuje Vaší poštu pro adresáty. Učiňte tak pomocí tohoto návodu -> https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/.
Heslo k Vaší e-mailové schránce si potom můžete změnit pomocí tohoto návodu -> https://help.wedos.cz/otazka/zmena-hesla-k-emailu/6366/.
Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 2. 2022