nelze dorucit email do schranky

Vyřešeno814 zhlédnutíDNS
0

Dobry,

do emailove schranky j**i.s**ou**l@s**lur**t.cz nelze dorucit email.

Mozna mam spatne nastavene DNS zaznamy. mohli byste je prosim zkontrolovat?

Dekuji,

Jiri Strouhal

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0
RM130195 43.21K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

DNS záznamy jsou nastavené nesprávně. V názvu DNS MX záznamů máte mail, ale název musí být prázdný. Jinak jsou záznamy platné jen pro subdoménu mail.

S prázdným názvem vám budou MX záznamy fungovat. 

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0
MP220146 5.79K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano,  u této domény nemáte nastavené MX záznamy. Ty nastavíte v zák. účtu pod položkou „DNS“, kde vyberete/kliknete na název Vaší domény a v levém menu pak dáte „DNS záznamy“, kam vložíte naše MX záznamy.

Je to konkrétně na tomto  odkazu: https://client.wedos.com/dns/rows.html?id=605850

Naše MX záznamy naleznete v dotazu zde: https://help.wedos.cz/otazka/mx-zaznamy-wedos/789/

MP220146 Odpověděl na otázku 8. 10. 2019
0

Dobrý den,

určitě se díváte do domény spolurust.cz? Minimálně týden tam jsou nastavené tyto MX záznamy:

Kde tedy může být problém?

Děkuji,

Jiří Strouhal

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 10. 10. 2019